Saturday, December 3, 2011

staff kecik kat opis..



alolo.. cian anak ibu, tertido dier..

terpaksa bawak anak dara kecik aku ni pegi opis.. hehe.. nenek dier ada hal tak dapat nak jaga.. apelagi nak cuti kang bos bising, aku angkut jer anak aku g opis.. bos aku nampak pun tak cakap ape.. senyap jek, lantak ko la.. janji aku datang keje sudah.. hehe..

nasib baik aleesyha ok jek, memula cam tak selesa sikit, pas dah BF, main2 sorang.. pastu tau2 dah terlelap dah dier kan dalam car seat ni.. cian gak tgk dier, tapi nak wat camne sayang ibu kerja.. mana tau pasni ibu ade rezeki keje sendiri, takde la sampai begini kan.. (hehe.. berangan jek aku ni.. )

p/s : mudah2an impian jadi kenyataan.. Amin.. :)

1 comment:

  1. Alololo..ciannya dia. Takpe, ni namnaya pengorbanan kan B. Leesya pun ok je x meragam2 sangat...very good girl ;)

    ReplyDelete